گهواره تربیت کودک و بارداری

5.577.4

Download گهواره تربیت کودک و بارداری APK 5.577.4 for Android - updated app
Download APK
0/5 No votes
Developer
Gahvare Famliy
Updated
2022-03-27
Size
32.7 MB
Version
5.577.4
Requirements
Android 4.2+
Get it on
Google Play
Report this app

Description

گهواره تربیت کودک و بارداری

App ID pr.gahvare.gahvare
Size 32.7 MB
Version 5.577.4
Updated 2022-03-27
Developer Gahvare Famliy

Apps in the Same Category:

هیچ کسی والد کاملی نیست، اما همه می توانند به قدر کفایت خوب باشند. گهواره ، همیار تربیت کودک و بارداری ، مصمم است به والدین کمک کند که به قدر کفایت خوب باشند.
گهواره برای دوره بارداری و تربیت کودک تا شش سال آماده شده است و با ابزارهای مختلف خود در زمینه خواب ( لالایی کودکانه )، تغذیه ( مادر باردار و تغذیه کودک ) و بازی ( بازی کودکانه و اسباب بازی های مناسب هر سن ) و آلبوم رشد ( برای ثبت کامل رشد کودک ) و ابزارهای دیگر به مادران در دوره بارداری و تربیت کودک کمک می کند.

در این نسخه از گهواره :
پرس و جو : در این بخش می توانید با والدینی که کودک همسن کودک شما دارند ارتباط برقرار کنید و یا اگر باردار هستید، با مادران باردار در ارتباط باشید. سوالات خود را از آنها بپرسید و به سوالات آنها پاسخ دهید. این سوالات می تواند در مورد بارداری ، تربیت کودک یا سلامت کودک باشد.

پیام مشاور هوشمند : به جای مطالعه مطالب متنوع و گوناگون در زمینه بارداری ، تربیت کودک ، بازی کودکانه ، روزانه پیام مشاور گهواره متناسب با سن دقیق کودک خود بخوانید. (این امکان ویژه کاربران گهواره پلاس است)

ابزار بازی : برای پرورش فرزندی شاد و سالم باید زبان او را متوجه شوید و بازی کودکانه متناسب با سن فرزند خود را بشناسید. در ابزار بازی گهواره شما می توانید با اسباب بازی های متناسب با رده سنی کودک آشنا شوید و با او بازی کودکانه انجام دهید.

تغذیه : این ابزار در مورد تغذیه مادر باردار و همچنین دستور غذاهای مناسب برای کودکان راهنمایی های کاملی دارد.

خواب : در ابزار خواب به کمک لالایی کودکانه ، خوابی آرام را برای کودکتان فراهم کنید و با شنیدن مجموعه لالایی کودکانه خاطرات کودکی خود را زنده کنید. علاوه بر لالایی کودکانه می توانید اطلاعات کاملی در مورد خواب کودک خود مطالعه کنید.

چی طبیعیه ؟ چی خطرناکه ؟ حتما شده مساله ای در مورد تربیت کودک شما را نگران کند. یا در دوره بارداری بخواهید نکته ای را بدانید که برای سلامتی شما یا کودکتان خطرناک است یا خیر. این ابزارها به شما کمک می کند که نگرانی خود را در دوره بارداری و همینطور تربیت کودک برطرف کنید.

تمامی محتوی گهواره توسط تیم کارشناس خبره کودک تهیه شده است. شما می توانید با اطمینان برای تربیت کودک خود و در دوره بارداری از آنها استفاده کنید.

What's new

جدا کردن بخش فرزندپروری و دردل شخصی و سرگرمی در شبکه اجتماعی

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *